سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن فروش ملک

اپلیکیشن فروش ملک

رشد تکنولوژی و بویژه رشد استفاده ازفضای مجازی باعث شده است تا روزانه با اپلیکیشن و وب سایت های گوناگونی مواجه شویم. هر کدام از اپلیکیشن ها در زمینه تخصصی خدمات یا محصولاتی را ارائه میدهند. باید گفت شیوه دریافت خدمات و محصولات در دنیای اینترنت بکلی متفاوت شده است . یکی از زمینه هایی که با ورود اینترنت کاملا تغییر کرده است شیوه خدمات دهی در زمینه فروش ملک است. اپلیکیشن های فروش ملک روز به روز با شیوه های جدید ارائه خدمات ورد بازار شده و تغییراتی بزرگ دربخش فروش ملک ایجاد کرده‌اند.

در ایران اپلیکیشن هایی که در زمینه ملک فعالیت دارند به دو شکل متفاوت ارائه خدمات می‌کنند. بخشی از سایت ها مانند سایت معروف دیوار که محلی برای درج آگهی هستند و بخش بزرگی از فعالیتشان در زمینه فروش ملک است. نوع دومی از اپلیکیشن ها نیز وجود دارند که در زمینه تخصصی املاک فعالیت دارند. این اپلیکیشن ها رویکردی متفاوت دارند اما هدف انها در نهایت با یکدیگر همسو است.

تهاتر ملک

اپلیکیشن های آگهی

اپلیکیشن های اگهی هر نوع آگهی را پذیرش میکنند. اگهی ها ممکن است در رابطه با مسکن و ملک باشد یا موارد دیگر، به همین دلیل است که آگهی های مشاهده شده و افرادی که انها را مشاهده میکنند ممکن است اصلا دنبال موضوع مورد نظر آگهی نباشند.

اپلیکیشن های اگهی تعداد بالایی کاربر دارند بالا بودن تعداد کاربر کمک میکند تا تعداد مشاهده آگهی بالا رفته و در نتیجه احتمال فروش ملک نیز بالا رود. در اپلیکیشن های آگهی افراد بیشتر به دنبال قیمت ارزان هستند از این جهت املاک با قیمت ارزان در این نوع از اپلیکیشن فروش ملک به را حتی به فروش میرسند.

اپلیکیشن های املاک

این نوع از اپلیکیشن ها معمولا تعداد کمتری مخاطب دارند اما مخاطبان انها بشیتر افراد فعال در بخش خرید و فروش ملک هستند. از این جهت معمولا آگهی ها در این سایت ها موفقیت بیشتری دارند.

از کاربران این اپلیکیشن ها میتوان این برداشت را داشت که چه املاکی بیشتر در این اپ ها مورد استقبال قرار میگیرد. باید گفت املاک ویژه از نظر موقعیت و قیمت در این اپلیکیشن ها بیشتر مورد توجه هستند. با توجه به موارد گفته شده اگر ملکی قیمت بسیار بالایی دارد، یا قیمت آن از سطح متوسط بالاتر است بهتر است در سایت های تخصصی قرار بگیرد. احتمال فروش املاک خاض در این اپلیکیشن ها بیشتر خواهد بود